[Typo3-UG Denmark] Teksten mangler på mine menubilleder

Allan Vestergaard spam at avz.dk
Tue Apr 26 13:48:53 CEST 2005

Mine menupunkter mangler selve teksten.

Jeg kan se alle billeder som Typo laver ligge i public_html/typo3temp/menu/,
men de mangler teksten hvilket jo gør det lidt svært at navigere rundt.

Tænkte at den måske havde problmer med at finde en TTF font og til
BUG:template uploadede jeg en font, og den viser pænt et eksempel i
templaten.

Jeg er, efter at have rodet med det en uge, blevet flyttet fra til
linux2.unoeuro.com efter anvisninger fra Preben og det har hjulpet temmelig
meget på min Typo3 installation. Men denne her kan jeg ikke lige finde ud
af.