[Typo3-UG Denmark] templaVoila help

Jesper Scheuer Nielsen jesper.scheuer at gmail.com
Wed Apr 13 15:48:43 CEST 2005

Hej Belinda,

Jeg kan næste regne ud af det er den nye version af TV du har fat i, og den
er såvidt jeg kan læse noget forskellig fra den tidligere måde at gøre det
på. Den nye version er i Alpha, og kan dermed heller ikke forventes at køre
helt stabilt og Kasper skriver da også i upladekommentaren til extension'en:

"Update with a new start-site wizard. Notice: Runs on 3.8.0 for ALL features
to be available! Maybe if you are not running the latests TYPO3 source from
CVS you should not upgrade. Or at least be ready to downgrade if problems
occur. See internal changelog."

Derfor er det nok en god idé at bruge en ældre version af TV, hvis du er ved
at lave noget der skal i produktion inden 3.8.0 bliver released 1. maj
(efter planen).

Det var dog måske en god idé at indberette fejlen til bugtrackeren via
bugs.typo3.org

Mvh.

Jesper

news:mailman.1652.1113384907.3743.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...