[Typo3-UG Denmark] Kan plugin korregeres??

Lars Houmark lars at houmark.com
Fri Apr 8 17:12:06 CEST 2005

Hej Frederik,

Venligst send posts til denne og andre t3 lister i plain text.

Tro mig, jeg har arbejdet med søgemaskineoptimering i meget lang tid og ved
hvad frames betyder for netop dette. Det kan godt være Google finder dig,
men spørgsmålet er mere hvor meget værdi din side får og dermed hvor langt
nede i resultaterne du lander. Men det er en helt anden snak.....

Det kan der være noget om, men der findes mange løsningsmodeller på at få et
banner til at scrolle med nedad i forholdet til brugerens brug af
scrolleren.

Jeg er enig, men jeg mener på ingen måde at et website lavet i frames er
pænere, end et som ikke er lavet i frames. Tværtimod. Jeg kunne i øvrigt
nemt komme med de første 10 større ulemper ved brug af frames. Jeg har svært
ved at finde én god grund.

Da extensions programmeres af folk som befinder sig på forskellige niveauer
i forhold til TYPO3 viden, vil dette også afspejle sig i kvaliteten.
Ligeledes er mange extensions programmeret i forbindelse med en konkret
opgave. Da de fleste udviklere af hjemmesider i dag er gået væk fra frames,
er det nemt at forestille sig at de slet ikke har tænkt på brugen af frames,
eller har besluttet ikke at bruge tid på at gøre deres extension
frame-kompatibel, da de ved, at de aldrig selv kommer til at bruge den med
frames.

En opfordring til dig kunne jo så være, at gøre nogle af de extensions du
har tænkt dig at bruge, frames-kompatibel og sende din korrigerede udgave
til den der oprindeligt har lavet extensionen. Så hjælper du sikkert nogle
(få) andre, som i fremtiden vil bruge de extensions med frames.

MVH.

Lars Houmark