[Typo3-UG Denmark] Kan plugin korregeres??

Frederik Mortensen fm at recve.dk
Thu Apr 7 11:48:33 CEST 2005

Enten er adskillige plugins ikke Frame kompatible og Frames med Typo er
en illusion, eller jeg overser en indstilling et sted!
Det er kun nogle plugins der åbner forkert! De åbner hele hjemmesiden i
min mainFrame. Frameset’et er selvfølgelig bygget i setup’en og virker
fint, bare ikke for flere af plugins’ne.

Bl.a.

DA MessageBoard - da_msg_board
Linkarkiv - tt_links
tt_news
Glossary Extended - sg_glossary
MOC Articles
m.m.

Er der nogen der ved om jeg kan tvinge en TYPE værdi for et givent
plugin.
Jeg har sat en constant værdi PAGE_TARGET=main (min content frame hedder
main) kan jeg gøre mere???

Hvad med intTarget eller noget andet?? HJÆLP!! Jeg har rodet nu konstant
i 2 uger

Frederik, Newbie