[Typo3-UG Denmark] flash haj?

Dennis Hansen typo3 at dennishansen.dk
Thu Apr 7 10:01:00 CEST 2005

ja det er ikke lige her spørgsmålet skal gå til men nu prøver jeg.

Jeg mangler en flash haj eller en som har en ide til hvordan det kan laves.

Opgaven:
Et bykort over Esbjerg. Forskellige områder på kortet er delt op, så man kan
zoome ind.

I de områder skal man kunne sætte markøren og indsætte et punkt. Til dette
punkt skal man kunne angive en tekst som bliver gemt.
Det var opgaven, jeg forstiller mig det i flash men andre som har en idé?

Er du manden eller kvinden for at løse denne opgave.. så mail mig.
Naturligvis er der $$$ i opgaven. Hvormeget ja det aftaler vi.

Mvh

Dennis