[Typo3-UG Denmark] Flytning af typo3 site til dcmedia.biz

Allan Jacobsen allan.j at cobsen.dk
Sat Apr 2 17:25:03 CEST 2005

Den eneste fil, der skal pilles ved er typo3conf/localconf.php som jo skal
indeholde databasenavn og password til dcmedia's setup istedet for dit gamle.
Jeg havde også lidt bøvl med at få databaseindholdet overført, men til forskel
fra et lavpris webhotel, har folkene hos dcmedia jo forstand på typo3, så
jeg forklarede hvad der var galt, og så fik de importeret indholdet, og alle
har været glade siden 8-).

MVH
Allan