[Typo3-UG Denmark] dansk redaktør-guide

Lars E. D. Jensen ledj-typo3 at dcmedia.biz
Sat Apr 2 14:38:31 CEST 2005

Preben Rather wrote:

> Jeg har haft stor glæde af sslug's bøger 'friheden til at...', som er
> stor kilde til inspiration. Om det skal være en wiki ved jeg ikke. Under
> alle omstændigheder bør en redaktørguide være renset for nørdede
> portaler. En redaktør ved som udgangspunkt intet om teknik men forholder
> sig alene til indhold...
>
> Jeg vil meget gerne støtte begge projekter, men lige nu er mit store
> behov en redaktørguide

Ok, men er det så ikke nærliggende at lave en dansk TYPO3 redaktørguide på
en webadresse, som kun koncentrerer sig om TYPO3 på alm. redaktørniveau.
Man må vel gå ud fra det er tilladt at tage noget indhold fra "kom i gang"
og "tabulex" dokumenterne og evt. skimte den tyske bog? Jeg aner ikke om
der er copyright på noget af det, men måske kan man bare lade sig
inspirere :)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Lars E. D. Jensen