[Typo3-UG Denmark] Findes der fynske Typo3 brugere?

news.netfielders.de info at erhvervs-it.dk
Fri Apr 1 12:05:09 CEST 2005

Hej Jakob

Jer er ny bruger af typo3 og fra Odense og kender nogle andre her i odense
som også arbejder med typo3 eller som er grafiker som gerne vil deltage med
layouts m.m.

Jeg har næsten fået lokaler med internet adgang hvor vi kunne mødes i odense
1 gang om ugen også mulighed for at sætte en server på der, aftalen bliver
færdig mandag og vi er pt. på en 5-6 mand men vil gerne have flere med

Jeg er som sagt ny bruger og håber du lige ringer til mig på 22 43 78 01
dette nummer kan alle der ønsker at deltage i typo3-Odense ringe på og jeg
laver en liste og vender til bage først i næste uge

Med venlig hilsen

Leif Lumby Henriksen
info at erhvervs-it.dk

news:mailman.1.1107534106.21605.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...