Re: SV: [Typo3-UG Denmark] Hjælp - Template Selector

Stefan Kreisberg, LinkFactory stefan at linkfactory.dk
Thu Sep 30 10:34:44 CEST 2004

Templa Voila: den er under uvikling og der er sket meget. Jeg har ikke
bemærket at den skulle være ustabil. Til gengæld er der mange gode
dokumenter til at komme i gang med, og umiddelbart er det en "nemere"
oplevelse for de slutbrugere/admins jeg har med at gøre, at de selv kan
"mappe" indhold fra flade HTML skabeloner. Det er i det hele taget et
extremt fleksibelt værktøj. Men succes, det vil jeg mene jeg har med både
den gamle og den nye. Den gamle template parser kan stadig være at
foretrække i enkelte situationer.

Tjek Futuristic Template Building. På nogle områder er den mere venlig end
modern template building:
http://typo3.org/documentation/document-library/doc_tut_ftb1/

vh Stefan