[Typo3-UG Denmark] TYPO3 - Lannngson (zzz)

Rasmus Jørgensen rasmus at baseweb.dk
Thu Sep 23 22:33:51 CEST 2004

http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=typo3+hosting&meta=
ja, et hurtigt opslag giver mange muligheder :-)
Jeg har dog ikke erfaring med andre end standard udbydere, der ikke fungerer
og så DC Media, der bare fungerer perfekt.
Mht. prisen: Jeg finder ikke DC Media dyre, når man tænker på hvad man
sparer i tid og besvær med konfigurationer og kampe med udbyderen, for slet
ikke at snakke om alle de ting man først opdager senere !!

DC Medias pris svarer til sådan ca. 2 - 3 timers arbejde og du har sikkert
allerede brugt dette på at få T3 til at virke på en standard server ;-) Men
ok, det kan da være at der er udbydere der er li'så gode og måske
billigere!?

Jeg ved godt det virker lidt "reklame-agtigt", det er ikke hensigten. Jeg
søger blot at videregive mine erfaringer og intet andet !!
/rasmus