[Typo3-UG Denmark] Hvad skal jeg lede efter

Lars-Bo Jacobsen lars-bo at foi.dk
Thu Sep 23 16:34:13 CEST 2004

Hej alle

Jeg har nu fået rigtigt godt fat i hvordan man laver sin egene extensions
efter at have gennemgået et par guides. I fx "Creating a basic extension"
lægges en række records ind i databsen og så køre alt som det skal. Men hvad
nu hvis man vil ændre noget i en record? Så vidt jeg kan se, kan det kun
lade sig gøre i list view og der optræder mine records kun med deres uid
hvilket jo ikke gør det let at finde den record man vil ændre i.

Så mit spørgsmål er, at der vel må være en måde at styre hvordan de records
man anvender i sin extension optræder i backenden - evt en måde at
programmere det på. Jeg er helt på bar bund her - så et hint om i hvilken
retning jeg skal søge eller hvilke guides/manualer der omhandler dette vil
jeg være meget glad for at modtage.

Venligst

Lars-Bo