[Typo3-UG Denmark] Bedste OS til TYPO

Rasmus Paasch (DK) rp at netdot.dk
Wed Sep 22 15:19:02 CEST 2004

Hejsa,

nu er det spændende om denne mail dukker op hos de andre medlemmer af listen?

Jeg er totalt newbie inden for TYPO3, men har igennem to år arbejdet meget
med Mambo Open Source. Mambo er udemærket til mindre sites, og udmærker
sig ved at være ekstremt brugervenligt.

Mambo er heller ikke særlig kritisk mht. OS. Jeg har leget med TYPO
igennem et par uger, og sidder nu og funderer over hvilket OS jeg skal
vælge. Linux er mit foretrukne OS til webben, og der findes jo utrolig
mange dist.

Hvilken dist. har I gode erfaringer med?
Er det let at sætte op? (apt-get eller andet?)

Jeg har faktisk heller aldrig kunne på tar.gz pakkerne til at fungerer
sammen med symlinks. Så hvis nogle lige sidder inde med en kort vejl. på
dansk ville det da være rart. (Jeg har set på typo3.org, det virker bare
ikke :-) )

Med venlig hilsen
Rasmus Paasch
Lærerstud.