[Typo3-UG Denmark] Typo3 3.7.0RC2 + TemplaVoila

Claus Witt claus at 9ia.dk
Tue Sep 21 23:17:58 CEST 2004

Jeg er i gang med at teste to ting på en gang
 Jeg har læst den udmærkede
”Futuristic Template Building” igennem, og er nu i gang med at lave en test
side vha TemplaVoila, og tænkte at når jeg nu alligevel var i gang med at
teste, kunne jeg ligeså godt gøre det i nyeste Typo3 version
 Jeg ved godt
at Typo3 3.7.0RC2 stadig er i testfasen (well, doh, off course, deraf navnet
release candidate) Men jeg er stødt på en underlig fejl, som jeg ikke har
spore til noget, da den vist nok sker lidt tilfældigt (sådan virker det i
hvert fald indtil videre
) Jeg ved derfor heller ikke nøjagtig hvad der gør
det

Men nogle gange (og som sagt det sker lidt tilfældigt) stopper Mysqld når
jeg prøver at ”se” siden jeg har lavet. Når jeg kun har backenden kørende
sker dette slet ikke, men så snart jeg vil se en side kan dette ske
 Det
sker dog langt fra hver gang
 Men hver 3. – hver 4. gang
?

Er der nogen der har haft samme problem
?

Jeg har ikke haft problemer med andre versioner af Typo3, men har dog heller
ikke haft TemplaVoila installeret. Umiddelbart kan jeg ikke se hvordan nogen
af tingene kan få Mysqld til at gå ned
 Men ikke desto mindre sker det

Jeg sidder på en WinXP Pro spand, med BigApache + T3Mod installeret.

Jeg checker lige igennem ved at se om jeg kan finde ud af hvad der sker,
hvornår, og så melder jeg til bugs.typo3.org
 Jeg har ikke kunnet finde
andre med samme fejl derinde
 endnu

Med venlig hilsen / Best Regards