[Typo3-UG Denmark] Jyllands Møde?

Morten Gerdsen morten at babybiksen.dk
Mon Sep 20 23:36:59 CEST 2004

Jeg har kun lavet et større intranet-projekt i typo3 forløbig (i
samarbejde med en dygtig programmør) og må retfærdigvis betegnes som newbie.
Da jeg først og fremmest er designer og meget interesseret i usability,
kunne det da være utroligt dejligt, hvis nogen på mødet kunne fortælle
om tilretninger og tweaks af typo3´s backend, som virkelig ikke er for
sarte sjæle...
Jeg har ikke rigtigt været i stand til at finde meget information om
dette emne på nettet ud over diverse små "mod"-kommandoer.

mvh
Morten