[Typo3-UG Denmark] Problemer med nyt webhotel - FE virker ikke!

Casper Poulsen casper at edev.dk
Sun Sep 19 20:40:14 CEST 2004

Gert K. Nielsen wrote:

  > Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to
> allocate 142316 bytes) in
> /test/typo3conf/ext/mininews/pi1/class.tx_mininews_pi1.php on line 31

Uden at kende til din T3 version, så vil jeg skyde på din memory_limit
skal sættes op - 8MB er for lidt. Det er noget dit webhotel skal gøre i
deres PHP konfiguration for dig. Du har garanteret også problemer når du
logger ind på extension repository.

Min egen er sat til 32MB nu - 3.6.2 krævede svjh. 32MB (eller 24?)
hvorimod ældre udgaver klarede sig med 16MB. Hæng mig ikke op på det.

Det er bunkevis af lign. posts på den engelske liste (typo3.english)
omhandlende samme problem, og løsninger, søg der.

--
Med venlig hilsen / Kind Regards

Casper Poulsen
casper at edev.dk