[Typo3-UG Denmark] Split forside indhold

Peter Klein peter at umloud.dk
Thu Sep 9 15:58:02 CEST 2004

"Dennis Hansen" <post at dennishansenxxx.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.1.1094629021.10931.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
> Perfekt, nu er jeg dog ikke lige helt den store haj til TS, sååå... men
jeg
> har fået det lagt ind.
>
> Men det bliver bare placeret i bunden af mit dokument, hvordan kan jeg få
> det til at fungere således at jeg kan få mit tag i min HTML fil til at
vise
> det det rette sted?
> <!-- ###CONTENT### START-->
>
>  <!-- ###CONTENT### END-->
>
> Hvad med de underliggende sider, kan jeg angive at det kun er for ét page
> [...]

Hej Dennis.

Istedet for at gøre:

page.10 < temp.contentInTableAlignedCells

Så har du en template del i dit setup, hvor du har  defineret forskellige
subparts der skal erstattes med TS objects.
Der kan du indsætte en linie som denne:

subparts.CONTENT < temp.contentInTableAlignedCells

(Husk at temp.contentInTableAlignedCells skal være defineret først..)

--
Peter Klein/Umloud Untd