[Typo3-UG Denmark] Erfaring med SSL

Lars E. D. Jensen ledj-typo3 at dcmedia.biz
Wed Oct 27 11:11:01 CEST 2004

Flemming Heide Pedersen wrote:

> Hej!
>
> Er det nogen som har erfaring med brug af SSL i en typo3 løsning. Er der
> noget man skal være specielt opmærksom på?
>
> Med venlig hilsen
>
> Flemming

Hej Flemming

Jeg går ud fra du mener HTTPS protokollen, når du skriver SSL , og der er
ikke nogle problemer med TYPO3 og SSL i den retning.
Du kan tweake TYPO3 til kun at acceptere HTTPS logins i BE. Der findes nogle
extensions, som kan tvinge en side til at blive vist via HTTPS i FE, og der
burde heller ikke være nogle problemer. Alt kan som udgangspunkt afvikles
gennem HTTPS protokollen, det er blot en kryptering mellem din browser og
webserveren, så TYPO3 har reelt ikke noget krypteringen at gøre.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Lars E. D. Jensen - DCmedia - TYPO3 Business Solutions