[Typo3-UG Denmark] gifbuilder

Claus Lavdal spam at lavdal.dk
Mon Oct 25 21:16:02 CEST 2004

Jeg er i gang med at lave et site - på baggrund af CANDIDAT templaten.

Jeg har følgende linier i min templat (som stammer direkte fra CANDIDATE)

## The header:
temp.header = IMAGE
temp.header.wrap = |<br>
temp.header.file = GIFBUILDER
temp.header.file {
  XY = [5.w], [5.h]
  5 = IMAGE

  5.file = {$file.left_bar}
  5.file.import = uploads/media/
  5.file.import.data = levelmedia : 1
  5.file.import.listNum=0

  10 = TEXT
 # 10.text.field = nav_title // title
  10.text.field = {$tema}
  10.text.if.isTrue = {$leftBar.enable}
  10.fontFile = {$file.left_bar_fontFile}
  10.fontSize = {$leftBar.fontSize}
  10.fontColor = {$leftBar.fontColor}
  10.offset = {$leftBar.offset}
  10.align = {$leftBar.align}
  10.niceText = 1
}

hvis jeg bruger den originale linie (nu ud kommenteret med et #) - ja så
virker det som det - dvs. så kommer titlen på siden til at stå i gif'en.

MEN jeg vil ikke have titlen men mit tema (som er det samme på alle siderne)
til at stå i gif'en.

Jeg har lavet constant som hedder tema
tema = mit tema.

Hvorfor er det ikke så lige til og hvad har jeg overset?

På forhånd tak

MVH/Claus