[Typo3-UG Denmark] Gemmer ikke indhold

Lars E. D. Jensen ledj-typo3 at dcmedia.biz
Fri Oct 22 13:52:41 CEST 2004

> Jeg er også interesseret i at høre om det er firewall'en der er
> problemet.
> Jeg har nogle problemer der minder meget om dette, men det er ikke
> firewall i min situation.
>
> Mvh Stig

Hej Stig

Der kan også ske sporadiske "saves", hvis internetforbindelse ikke NAT'es
ordentlig. Dvs. du deler en public IP med andre i f.eks. en boligforening
eller noget i den stil, og du selv har en intern IP, som er ikke kan ses på
det "offentlige" Internet.

Lav en ifconfig som root på linux og check din IP-adresse, så kan du hurtigt
afgøre om du sidder i et lokalt netværk (NAT'ed) ved at kigge på
IP-adressens type.
Så vidt jeg husker hedder det ipconfig på windows (muligvis ikke rigtigt)...

--
Med venlig hilsen / Best regards

Lars E. D. Jensen
DCmedia - TYPO3 Business Solutions