[Typo3-UG Denmark] To menuer i FTB

Anne-Marie Krogh anne_marie_krogh at hotmail.com
Wed Oct 20 12:13:08 CEST 2004

Hej ;o)

I Din template (html) laver du et dynanisk felt. (f.eks undermenu)

I setup laver du så en menu (f,eks en TMENU)

suparts.undermenu = HMENU
supparts.undermenu.special = directory (peger siderne på et specielt sted)
supparts.undermenu.special.value = (side id nr på den mappe siderne er i)
supparts.undermenu.1 = TMENU
supparts.undermenu.1.NO {

så du skal lave en mappe og i den mappe oprette de sider der skal vises i
din undermenu.

Jeg håber at det hjælper.
Venlig hilsen
Anne-Marie.