[Typo3-UG Denmark] FE bruger oprettelse

Sune Vestergaard (dk-marketing) sune at dk-marketing.dk
Mon Oct 11 20:20:40 CEST 2004

>Er der nogle om kender til en ekstension som tillader besøgende på et
>websted at oprette sig som FE bruger uden at der skal sendes email til
>dem?

Jeg mener absolut at du kan konfigurere: sr_feuser_register
http://typo3.org/extensions/repository/search/sr_feuser_register/
- til at oprette brugeren direkte med medlemskab af den FE-gruppe du ønsker
dine brugere skal være i. Og at du kan bede den om (med en
konstant-opsætning) ikke at sende mail til brugeren.
Skulle det ikke være muligt at slå udsendelse af mails fra - så må det i
hvert fald være relativt simpelt at finde den linie der sender mailen i
PHP-scriptet.

MVH
Sune Vestergaard

"Anders Møller Jensen" <andersmj at post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.1618.1097516697.13497.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Er der nogle om kender til en ekstension som tillader besøgende på et
websted at oprette sig som FE bruger uden at der skal sendes email til
dem?

alternativt-

Jeg syntes jeg har set at man kunne skrive en typo kode så man sprang
det lede over men jeg her ikke kunnet finde det igen.

Hilsen
Anders Møller Jensen
tlf. 9718 3039
www.anders-linda-jensen.dk