[Typo3-UG Denmark] e.gov.dk / TypoConsult / TypoSeed

Sune Vestergaard sune at dk-marketing.dk
Fri Oct 8 16:26:38 CEST 2004

Hej Kuno

Hmm... kan vil ikke sige mig helt fri for at kende lidt til det projekt. Ud
over at css_styled_content skal være installret i extension-manageren - så
skal den også være "inkluderet/aktiveret" i template-recorden der ligger på
hovedsiden.

Hvis du redigerer den template der ligger på hovedsiden - så skal "CSS
Styled Content" kort sagt stå i venstre side i den sektion der hedder
"Include static (from extensions):"  (i 3.7.0 skal den være markeret)

Med venlig hilsen
Sune Vestergaard

news:mailman.1.1097062974.27215.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...