[Typo3-UG Denmark] Standard search

Helge Vad helge at mereteland.dk
Mon Oct 4 15:06:56 CEST 2004

Nu kom jeg desværre lige til at senden en ufærdig mail ! - så ignorerer den
seneste

>Her kommer min SETUP lige:
Men her er lige endnu et par punkter jeg studsede over:
1. Der mangler en } der hvor TEMPLATE definitionen ender
2. Jeg går ud fra at PAGE definitionen med typeNum=801 kun er til test.

>Som det er der bliver boksen ikke vist: http://www.rikkitikki.dk/

>Men bruger jeg: marks.SEARCHBOX< styles.content.searchform
>Så bliver søgeboksen godt nok vist, men den søge ikke..

I din setup kan jeg se at der står
   page.700<styles.temp.searchbox
i din  testside (type 801), det skal være
  page.700< temp.searchbox
i stedet for - såfremt søgeboksen tidligere på siden netop er defineret som
temp.searchbox

-Helge Vad