[Typo3-UG Denmark] Ændre skriftfarve

Ole Brockhuus ole at linkfactory.dk
Sat Oct 2 12:43:46 CEST 2004

Hej Dennis

Editoren  (RTE - Rich Text Editor) kan skræssersyes efter dine ønsker og som
udgangspunkt er farvevalg slåët fra, da man typisk ikke vil have redaktører
til at plaske farver på sitet. Men du bestemmer selv:

http://typo3.org/documentation/tips-tricks/customizing-the-rich-text-editor/

Husk at kigge videre i konfigurationen for at finde præces den om farvevalg.
Men jeg har sendt et genrelt link, da det er godt at få et indblik i..

Ole

news:mailman.1.1096649578.31536.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...