[Typo3-UG Denmark] Kun undersider i topmenu

Bo Korshøj Andersen bo at worrax.dk
Tue Nov 16 00:04:41 CET 2004

Hej stefan.

Tak for svaret!

Men er kommet frem til at det ikke var det jeg mente..

Det jeg mente var, at de sider som ligger på samme nieveu som den side man
er inde på .. skal komme i topmenuen...

Forside
Test1
- Testside1
- Testside2
- Testside3
-- Testside4
-- Testside5
-- Testside6

Så hvis man er inde på "testside1" vil siderne testside1, testside2, og
testside3 kommer i menuen...
 hvis man er på testside5 vil testside4, testside5, og testside6 komme i
menuen...

Er dette muligt?

//Bo Korshøj Andersen
"Stefan Kreisberg, LinkFactory" <stefan at linkfactory.dk> skrev i en