[Typo3-UG Denmark] fjern classes via TS

Christian Jul Jensen christian at jul.net
Mon Nov 15 13:21:21 CET 2004

Jan Magnussen <jm at gagarin.dk> writes:

> kan jeg, og i så fald, kan nogen hjælpe mig. med at fjerne  en class
> på en TD via TS?
>
> Jeg har en gennemgående template (sat op med AutoParser) men på en
> side vil jeg gerne med TSconfig fjerne denne ene 'body'-class. Kun på
> denne ene celle og kun en class.
>
> Kan det lade sig gøre?

Ja, stdWrap har en property der hedder HTMLparser, som kan sådan nogen
ting.

Prøve noget i stil med:
page.stdWrap.HTMLparser.tags.TD.class.removeIfEquals = classname

Dette fjerner alle class-attributer i TD'er med class="classname", i
PAGE-objektet page, hvis ikke det er hvad du vil skal du sørge for at
kalde stdWrap på den del af templaten hvor du gerne vil have det
gjort.

--
- julle