[Typo3-UG Denmark] Template

Claus cd at mobilixnet.dk
Fri Nov 12 22:32:49 CET 2004

OK, konstateret, det var en fejl 40 :o)

Meen, nu er der et andet problem jeg kan ikke få teksten til at blive
HVID... (i menuen)
for mig at se er den "usynlig" for det er ligemeget hvilken baggrundsfarve
jeg har...

Har rettet på Active, font color under menu (23) og alle mulige endre steder
;) uden at det hjælper.

Det er det eneste jeg mangler (tror jeg) for at komme igang med at komme
noget indhold på siden,
Det er en side til en uddannelse, jeg er igang med, hvor vi skal kunne
udveksle erfaringer...

Håber der er en der kan hjælpe.

--
\Claus