[Typo3-UG Denmark] MiniNews

Anders Kongsted ak at hovmark.dk
Thu May 27 15:18:30 CEST 2004

Hej Jesper!

Mit template er sat direkte op i "Setup-feltet". Jeg har ikke en html-fil
bagved.
Du kan se hvortil jeg er nået på http://n-k.hovmark.dk
Mit ønske ville være når man vil læse en nyhed, åbnes den i "hovedrammen",
og der forbliver en oversigt over nyheder i højre side. Er det muligt?

MVH
Anders

news:mailman.1.1085576073.8950.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...

news:mailman.1.1084529619.32438.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...