[Typo3-UG Denmark] Hjælp til udvikling af en Extension

Gert Kaae Hansen kaae at tyksak.dk
Tue May 25 07:24:51 CEST 2004

Hej

Jeg har brug for hjælp, jeg er stadigvæk i gang med at få en hjemmeside op
at stå for Fnuggi foreningen for overvægtige mænd.

Jeg har brug for en extension til at vise et veje skema, samt et tilhørende
modul til at administrere indtastningerne. Mit nuværende ASP script kan ses
på www.fnuggi.dk

Jeg har pt. ikke tiden til at lære PHP, og jeg håber derfor at der er en af
jeg som gider hjælpe. Penge har vores foreninge som så mange andre ingen af
:-)

/Gert Kaae Hansen
  www.tyksak.dk
  kaae at tyksak.dk