SV: [Typo3-UG Denmark] Embeded mediafiler contra TMeny Layers

Kuno Arnkilde kuno at arnkilde.dk
Fri Jun 25 16:39:51 CEST 2004

Hej Claus - du sluttede med et spørgsmålstegn.

Det anede mig at "sådan er det bare"

Tak for din vejledning. Jeg har udskrevet dit forslag og vil kigge på det en
dag når jeg er i særligt teknisk humør.

Indtil videre vil jeg flytte min video lidt ned på siden :)

Go' weekend !
Kuno

Kuno Arnkilde
Multimediedesigner AK