[Typo3-UG Denmark] typo3-hosting

Kristian Wind kw at hovsa.dk
Wed Dec 22 10:41:04 CET 2004

Hej!

Jeg mener blot, at jeg ikke skal tjene noget, men blot have mine udgifter
dækket. Kontakt mig off-list hvis du skal vide mere.

Mht. til sikkerhed findes der ufatteligt mange måder at gøre tingene på, og
jeg skal ikke forsøge at komme med nogen her, men der er nogle gyldne
regler, der virker lige så godt på en server som på din arbejdsmaskine. Her
er blot få af de mange måder, man kan sikre sig.

- Typo3 skal have rettigheder til at skrive i enkelte mapper og filer.
  Sørg for at rettigheder er sat rigtigt op - hverken mere eller mindre.
- Hold software opdateret.
- Åbn KUN de porte i din firewall og på din server, du skal bruge.
- Brug værktøjer som fx. GRC til at tjekke serveren
  (https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2)
- ...

Venlig hilsen
Kristian

40 33 06 85
www.hovsa.dk

"There's no such thing as a free lunch."