[Typo3-UG Denmark] Billeder og tekst vises ikke korrekt

Thomas Lund Thuen thomas at lundthuen.dk
Thu Dec 16 21:53:21 CET 2004

Hej,

Jeg har haft en del problemer med imagemagick men har nu fået løst dette
problem. Dog er der stadig lidt der spøger. Hvis jeg laver en side med 8
billeder og efterfølgende et content element med tekst og 1 billede, eller
bare tekst så vises billederne kun og ikke teksten. Sletter jeg billede
elementet med de 8 billeder ser jeg min tekst.

Er der nogen der kender til dette problem, eller er der nogen der ved hvor
jeg skal lede efter problemet.

vh.
Thomas Lund