[Typo3-UG Denmark] CHC Forum på dansk

Stefan Kreisberg, LinkFactory stefan at linkfactory.dk
Thu Dec 9 19:24:31 CET 2004

Hvilken server kører du?
Ikke alle har dansk som da_DK.ISO8859-1 det kan f.eks. også være
da_DK.ISO8859-15 eller blot da_DK eller ...

Har du andre sprogversionerede extensions som kører med netop den config?
(hvis ja, så se bort fra ovenstående :-D)

Nu kender jeg (desværre ikke endnu) CHC Forum af andet end omtale, men
husk at der kan være flere locallang filer end de to du nævner.

vh Stefan