[TYPO3-UG CZ] Zase ta lokalizace

Vladimir Kubak v.kubak at volny.cz
Sun Jul 29 23:49:37 CEST 2012

Sorry, možná jsem v tuhle hodinu už mimo a nevidím něco zjevného, ale
mám problém s lokalizací v Typo3. Ve frontendu. A teď vidím, že na
hlavním webu, který je ve v. 4.5 a lokalizace v něm je OK, je pro
češtinu použito CZ. V nové instalaci ve v. 4.7, kde ten problém mám, je
použito CS. Jak k tomu došlo?

Ve 4.5 používám extension manager v původní verzi a ten tam prostě má
CZ. Jde o instalaci, která do téhle verze dospěla upgrady už někde z
3.6. Nový extension manager v 4.7 naproti tomu trvá na CS, tudíž stažené
překlady jsou taky pro CS a neladí s původním setupem, kde mám CZ. Co s
tím? Dělám někde chybu já, nebo to tak prostě je?

Díky za každou radu
Vladimír Kubák