[TYPO3-UG CZ] Zase ta lokalizace

Vladimir Kubak v.kubak at volny.cz
Tue Aug 21 20:00:38 CEST 2012

Ale no jo, to vím, a taky mě to napadlo. Jen to je nepříjemný a
frustrující problém. A při rozsahu našich instalací to jednou bude
otravná práce, protože tam mám i nějaké custom překlady, takže až skončí
4.5 LTS... Snad do té doby s tím nějak sladí i ty Static Info Tables atp.

Na druhou stranu, ty hlavní instalace jedou přes všechny možné upgrady
už od verze 3.6 a když si vezmu, jak probíhal upgrade Mysql z 3 na 4 a
změna kódování z CP1250 na UTF-8, všechno při rozsahu tisíců stránek,
tak tohle bude jen takový čajíček.

Ale stejně to nase...