[TYPO3-UG CZ] Instalace TYPO3 problem

Vladimir Kubak vladimir.kubak at upol.cz
Mon Sep 6 13:53:48 CEST 2010

Hm, rychlá reakce se dá čekat jen tam, kde je o něco živěji. Evidentně
vás to nepustilo ani na první stránku s nastavením databáze, protože
nejspíš neproběhlo v pořádku to prvotní přihlášení. Napadá mě, jestli
máte povolené cookies, nebo jestli to prvotní heslo (joh316) nebylo
nějak změněno. Zkuste soubor typo3conf/localconf.php přepsat tím z
instalačních souborů.
V. Kubák