[TYPO3-UG CZ] Problem s cestinou

Vladimir Kubak vladimir.kubak at upol.cz
Thu Jan 28 12:57:32 CET 2010

Jan Bednarik napsal(a):
> Popsane problemy byvaji zpusobeny spatne nastavenym kodovanim tabulek v
> databazi. Jednou jsem to uz zazil. Ujisti se, ze na vsech tabulkach,
> vsech sloupcich je nastavene utf-8 kodovani a ze je taky forceCharset a
> setDbInit.
>
> Reseni je potom vsechno to vyexportovat do textaku, otevrit treba v
> PsPadu a opravit kodovani rucne, napr. pres find&replace ;)
>
> No a potom zase naimportovat.

Taky se mi osvědčilo překódování pomocí dump souboru. Ale jednodušší,
než opravovat text v dumpu, je polaborovat s volbami kódování při
exportu, protože pak stačí v tom dumpu jen před opětovným importem
přepsat informaci o kódování. Podmínkou je samozřejmě, že je celá
databáze kódovaná stejně "špatně". Víte, když má ten dump řádově
gigabyty (i po smazání cache a indexu), hledání přes find&replace není
to správné řešení.
V. Kubák