[TYPO3-UG CZ] TYPO3 - textovy rezim stranky

Jan Bednarik info at bednarik.org
Sat Jan 16 00:51:59 CET 2010

> Jsem v pozici spravce portalu, hold si s tim budu muset pohrat. Predtim
> jsem psal, jestli by jsi to mohl napsat vice konkretneji. Na to jsi
> nejak nereagoval. Jinak TYPO3 se muzu venovat cely den v praci. Kdybych
> uvazoval o placene podpore ani nevim koho bych teda pozadal o placenou
> podporu. I kdyby tu byl nekdo schopen, tak bych potreboval ucetni
> doklady z sluzby pro organ, pro ktery pracuju.

Ja myslím, že fakturu ti může vystavit většina.

Zkusím to takto:

page = PAGE
page.typeNum = 0
page.10 = TEXT
page.10.value = Hello world!

# example.com/index.php?id=1 ... vypise Hello world!

other = PAGE
other.typeNum = 2
other.10 = TEXT
other.10.value = Hello special people!

# example.com/index.php?id=1&type=2 ... vypise Hello special people!

Vic polopaticky uz nevim jak to napsat :)

--
Jan Bednarik
www.bednarik.org - web about Typo3 in czech