[TYPO3-UG CZ] Dobry den

Vladimír Holub holub.vladimir at centrum.cz
Thu Jan 14 21:46:46 CET 2010

Dobry den,

Jsem tu novy a hned bych potreboval poradit s jednim oriskem. V Typu
delam cca jeden mesic, i kdyz jsem se dost rychle zorientoval, tak
stejne nerozumim spouste vecim :-) Potreboval bych nyni vyresit
nasledujici vec: Stranka s Typem obsahuje grafiku, text - potrebuji aby
na strankach byl odkaz na ktery se klikne a stranka se zobrazi pouze v
textovem rezimu nebo se vypnou styly. Jedna se o odkaz, ktery ma slouzit
pro osoby s postizenim zraku. Dekuji za ruzne napady.