[TYPO3-UG CZ] Přehození tagu body v TemplaVoila mapping

Marek Šoltys MarkSoltys at seznam.cz
Sun May 31 13:00:44 CEST 2009

Děkuji za radu, oba kódy jsem zkontroloval a žádné chyby neobsahují.
Viz:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css21&warning=0&uri=http%3A%2F%2Fwww.rozdalovickerybniky.ic.cz%2Findex2.html

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.rozdalovickerybniky.ic.cz%2Findex2.html

z prvního linku si můžete případně vytáhnout celé css a adresa html je
www.rozdalovickerybniky.ic.cz/index2.html
jedná se však pouze o provizorní uskladnění templatu pro validaci, na
tomto serveru není nahráno typo3