[TYPO3-UG CZ] Přehození tagu body v TemplaVoila mapping

Marek Šoltys MarkSoltys at seznam.cz
Thu May 28 16:56:20 CEST 2009

Zdravím,
prosím nevíte čím by mohlo být, že při mapování v TemplaVoila se mi
evidentě z žádného logického důvodu přehodí koncový tag </body> do
poloviny html templatu? Tím pádem nemůžu namapovat obsah stránky. Shodou
okolností se totiž </body> přesunul hned za div s css menu.

Zdrojový kód by měl být v pořádku, pokud to teda není způsobeno nějakou
kombinací tagů, ale o ničem takovém jsem nikdy neslyšel.
Pokud budete chtít, celý template vám klidně zašlu na email a můžete to
vyzkoušet u sebe, jestli vám to bude dělat stejný problém.

Děkuji moc za případné rady.