[TYPO3-UG CZ] Nejde odesilani email formularu z TYPO3

Lukas Stancik lukas.stancik at robe.cz
Wed Jul 29 21:19:32 CEST 2009

Zdravím,

Nejdřív bych zkontroloval správnost údajů o mailserveru v Install tool.
Pokud je vše v pořádku a přesto maily nechodí, šel bych se podívat do
error logu PHP popř. webserveru a onoho mailserveru, určitě tam bude
nějaké vodítko...

Je taky možné, že funkce PHP používané pro odesílání pošty je mezi
zakázanými (phpinfo by možná mohlo napovědět...) nebo třeba máte
překročenou kvótu na odeslání určitého počtu zpráv u hostingu...

Lukáš Stančík