[TYPO3-UG CZ] Editace textu v editoru - barvy, velikost, atd.

Tomas Mrozek mail at cascaval.com
Mon Jul 20 14:29:19 CEST 2009

> ..., zda nějak jde formátovat brava a velikost textu přes editor v
> Typo3, když mi nefungují ty nastavení, co tam už jsou.

RTE formatuje ten text s pouzitim tagu <span>, ktery ma definovany
inline styl. Pokud se ti pri ulozeni ztraci atribut "style" na tom
spanu, tak se ujisti, ze nemas nastaveno
"RTE.default.proc.entryHTMLparser_db.tags.span.fixAttrib.style.unset=1"
(myslim, ze je to standardni nastaveni; viz Info -> Page TSconfig).

Pokud ano, tak musis toto nastaveni odstranit (nebo predefinovat na =0)
v TSconfig (korenove) stranky.

Pokud ti ty funkce nefunguji z jineho duvodu, tak trochu vice popis.

Tomas Mrozek