[TYPO3-UG CZ] Editace textu v editoru - barvy, velikost, atd.

Viktor Kadlec vix612 at gmail.com
Tue Dec 1 17:28:47 CET 2009

Jak vypada vlastne TSconfig stranky? Jinak pro RTE doporucuji vytvorit
zvlast rte.css, je to prehlednejsi. V TSconfigu stranky by to melo vypadat
nejak takto:

RTE.default {
 useCSS = 1
 contentCSS = fileadmin/rte.css
 classesCharacter = titulek, hlavicky, zvyrazneno #jedna se o tridy,
ktere lze volit primo v editoru
}

Jinak nevim presne, zda to nejak pomohlo, pripadne original doku na
typo3.org .