[TYPO3-UG CZ] Nejde odesilani email formularu z TYPO3

Ivan Škvor ivan.skvor at manual.cz
Tue Aug 11 18:04:36 CEST 2009

Jan Bednarik napsal(a):

> Odebugovat class.t3lib_htmlmail.php (ci jak se jmenuje). Standardne se
> pouziva fce mail(), takze nechapu, proc by to z Typo3 nemelo jit.

Dík za radu. Již jsem na to přišel. Některé hostingy nemají nastaven v
php.ini korektně e-mail odesílatele. Potom to nefunguje. V mailformplus
jsem nepřišel na to jak tento e-mail nastavit. Použil jsem powermail kde
je možnost nastavení tohoto e-mailu odesílatele na existující adresu na
mail serveru a vše maká jak má. Děkuji za rady.