[TYPO3-ug-cz] selectQuery z databáze na jiném serveru než je databáze Typa?

Jan Bednarik info at bednarik.org
Sat Apr 4 13:47:56 CEST 2009

Ahoj,

> mám nyní v jednom php
> $res = $GLOBALS['TYPO3_DB']-
> a potřebuji databázi dbtomovedopryč dát na jiný server
> (není to ta databáze typa jen nějaký číselník)
> Jde to? A jak ten příkaz bude vypadat? Díky Zuzana Kroupová

obecne, kdyz chcete pristupovat k jine databazi v PHP, tak je potreba se
pripojit a v dotazech potom predavat identifikator spojeni. Typo3 si
svuj identifikator drzi a pridava ho automaticky do vsech query. Osobne
bych to nekomplikoval a sel bych na to s cistyma PHP funkcema:

$link2 = mysql_connect...
mysql_select_db...
mysql_query...(...,$link2);

PS [private]: Omlouvam se, ze jsem se neozval. Na koncert mi to nevyslo
a od te doby jsem se nedokopal k tomu Vam napsat.

--
Jan Bednarik
www.bednarik.org - web about Typo3 in czech