[TYPO3-ug-cz] Dynamické menu - formou seznamu

Tomas Mrozek mail at cascaval.com
Mon Nov 17 09:31:10 CET 2008

> mám nainstalovaný Typo3 v.4.1.7

Prejdi na 4.2.x. Ne ze by to melo nejaky vliv na tvoje experimenty, ale
uz jen kvuli (podle me) vylepsenemu rozhrani se to vyplati.

> ...a od pátka odpoledne jsem nezvedl oči od tutorialů na typo3.org.

A pokud chces u TYPO3 zustat, tak hlavu od manualu jeste nejaky ten
patek nezvednes.

> když jsem hledal jak nastavit dynamické menu ve formě seznamu...

Dynamicke menu muzes udelat pomoci TMENU_LAYERS (1). Osobne bych ti ale
doporucil na to zapomenout, protoze docilit toho, aby menu skutecne
fungovalo (tj. submenu se otevirala tam, kde maji), je obcas
neuveritelny opruz.

Reseni: Vytvor menu jako viceurovnovy seznam (<ul>) pomoci TMENU (2) a
dynamiku pridej pomoci nejake JavaScriptove knihovny. Zkus treba jQuery
(3) + Superfish (4).

 > Používám TemplaViola extension.

Snad jednou prijdu na to, pro jake weby je TemplaVoila (TV) nezbytna.
Postavil jsem na TYPO3 par desitek webu a jeste jsem nenarazil na zadny,
u ktereho bych si nevystacil bez TV.

Tomas Mrozek
--
[1] -