[TYPO3-ug-cz] Dynamické menu - formou seznamu

Marek Šoltys MarkSoltys at seznam.cz
Sun Nov 16 21:40:50 CET 2008

Zdravím,
mám nainstalovaný Typo3 v.4.1.7 a od pátka odpoledne jsem nezvedl oči od
tutorialů na typo3.org. Projel jsem především MTB a FTB tutorial, ale
oba dva využívají dost zastaralý způsob designu webu (pomocí tabulek).
když jsem hledal jak nastavit dynamické menu ve formě seznamu:
případně jeho drop-down variantu nikde jsem nepochodil a moje
experimenty nedopadly nijak valně. Používám TemplaViola extension.
Proto prosím vás experty jestli by jste mi neporadili jak to udělat,
případně dali odkaz na nějaký jiný tutorial.
Předem díky moc.