[TYPO3-ug-cz] Prevod webu

Robert Bado R.Bado at datascan.cz
Tue Jul 29 09:45:12 CEST 2008

 No uz jsem to zkousel - neni na to tabulkova cena a nic extra pro mne delat
nebudou (ale co aspon muzu rict ze prispivam na rozvoj ceskeho internetu :-D
) a tech par korun neni zase takova hruza.
Ted cekam az dostanu pristupy na ty dalsi weby, abych si to mohl aspon
odzkouset. Kazdopadne dekuji vsem za radu a mozna se jeste ozvu, az budu mit
problem s instalaci TYPO3 (v zivote jsem to nedelal, takze ten vysledek bude
zalostny :-( )
A jestli chcete perlicku, tak tohle neni ani nema byt napln me prace (ale
zase na druhou stranu jsem rad, ze se s TYPO3 ucim celkem se mi to libi).
Bobby