[TYPO3-ug-cz] Prevod webu

Robert Bado R.Bado at datascan.cz
Mon Jul 28 11:22:07 CEST 2008

Snazim se dosahnout toho, abych mel klid od majitele firmy :-D
Vazne:
Zavreli jsme pobocku v Rakousku, kde byly hostovane domeny AT, EU a COM (na
kazde bezi jine stranky) a kazda na jinem hostingu. Mym snem by bylo mit
domeny CZ, COM a EU na jednoum hostingu, V cene hostingu je asi 1Gb mista,
coz jeden sajt nezaplaca ani omylem, tak mi pripada zbytecne platit ten
hosting 3x a na testovaci istalaci na mem PC (WINSTALLER) je mozno rozjet
vice sajtu - kazdy na jinem portu. Presne tohohle bych chtel pak dosahnout a
potem jenom zmenit A DNS zaznam - tady si nejsem jist jestli A zaznam muze
ukazovat az na port.
Doufam ze jsem to osvetlil (vysvetlovani je moje slabsi stranka -> dotazy
vitany).
Diky za info
Bobby